Hoe sluit ik een wandcontactdoos dubbel aan op de electra grondkabel?

Onze hovenier heeft een grondkabel voor electra van het huis naar de schuur getrokken en nu moet ik daar zelf de wandcontactdoos op aansluiten. Ik heb een dubbele wcd spatwaterdichte ra bij de bouwmarkt gekocht op advies. Nu schroef ik m open om te monteren maar hoe komt de stroom op beide punten want vlgs mij zijn ze intern niet doorverbonden ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals op het schema in tekening 4 te zien is moeten er intern 3 draadjes getrokken worden. Zo verbind je de ene WCD met de andere