hoe kan je de cruiser wandelwagen ombouwen tot buggy

ik heb de cruiser wandelwagen van leenbakker
heel handig ding en de bak krijg je er makkelijk op en af.
maar nu is mijn zoon aan de buggie toe en mijn man en ik krijgen het niet voor elkaar om de buggie er goed in te krijgen

we zijn de handleiding door de verhuizing kwijt geraakt

wie heeft hem ook en kan het me uitleggen zie foto ( alleen ik heb met groen ipv oranje)

Picture for question
14 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch niet zo'n handig ding dus :p

Het beste antwoord

Ik heb begrepen dat de xadventure wagen heel veel lijkt op de cruiser. Dus misschien kan je hier iets mee.
Een handleiding specifiek voor de cruiser kan ik helaas niet voor je vinden.
Suc-6