Gewoon een kaarsje of waxinelichtje neerzetten en laten opbranden. De dampen uit de verf verbranden dan vanzelf mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel!

Andere antwoorden (5)

Met geduld en vooral veel ventileren.
Het heeft gewoon zijn tijd nodig, dit zou anders geweest zijn als je verven kiest die op waterbasis zijn, maar dat willen de schilders meestal niet omdat dit lastiger te verwerken is voor eenzelfde resultaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bakjes met zout neerzetten. Deze nemen vocht op. Waardoor de verf echt droog wordt. Droge verf ruikt niet.
En daarnaast dan veel ventileren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je, ik ga het direct proberen!
Klinkt heel gek, maarre... zet een bakje met azijn neer, dat neutraliseert ook vieze luchtjes... je kan het altijd proberen!

Wat je ook kan doen, is iets vaker je wc grondig schoonmaken met iets wat je goed ruikt, luchtverfrisser na afloop...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een schoteltje met gemalen koffie verwijderd de geur van de verf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een stel kaarsen of waxinelichtjes aan laten.