laminaat doorlopend leggen van woonkamer naar gang maar ook tot in de meterkasten is niet mogeljk. Waarom niet?

Ik heb een plattegrond bijgevoegd met globaal de maten van mijn woning. Bij navraag in de laminaatwinkel werd mij verteld dat het doorlopend leggen van laminaat, van de woonkamer tot in de gang wel mogelijk was. Maar dat de meterkasten in de gang weer niet konden worden meegenomen hierin. Ik snapte het niet helemaal. Waarom is dit niet mogelijk?

Ik zou ook de slaapkamer direct doorlopend willen bevloeren met laminaat. De rode peil geeft de richting aan in welke de lange zijden van de paminaat-delen zullen worden gelegd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zit je plaatje te kijken maar vanuit de gang ga je die meterkasten in? Als de woonkamer volgens de pijl gelegd gaat worden, en zo de gang in, dan zie ik geen enkele reden waarom de meterkasten niet kunnen, je kan namelijk gewoon de kopse kanten zagen. Zit er een drempel ofzo? Wat gaven ze aan als reden?

Wat een onzin dat het laminaat niet doorgelegd kan worden. Heb al zo vaak voor klanten laminaat gelegd, en natuurlijk kan dit gewoon, het is alleen niet even gemakkelijk als jet laminaat overal doorlegt en overal laat doorlopen. Normaliter heb je een bepaalde manier van leggen wat het leggen eenvoudig maakt en in uw situatie kom je in ander vertrek voor een tegengestelde manier van leggen te staan wat het bemoeilijkt. Vaak zeggen de winkeliers of de mensen die het moeten leggen dat het niet kan omdat ze allemaal graag de weg van de minste weerstand willen bewandelen Toegevoegd na 43 seconden: Lamninaat zet zelden uit, maar krimpt in 95 van de 100 gevallen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100