Wie weet een site waar in online goede ducktape kan kopen ?

Opzoek naar goede ducktape voor weinig geld. Gebruik regelmatig deze tape van de bouwmarkt maar is van Tesa te duur vindt ik voor het werk wat ik ermee doe. Ben benieuwd of iemand een andere leverancier heeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duct tape bedoel je? Of ga je eenden vastplakken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:lol:
Ik ga er maar van uit dat hij duct tape bedoelt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat een merk ducttape dat DuckTape heet. No animals were harmed...
bamibal
11 jaar geleden
Duck tape als soortnaam is ook correct. Het is ook de oorspronkelijke benaming van deze tape.
http://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape#History_and_etymology
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, wat leuk ; dat wist ik niet. Ik dacht echt dat het tape voor ducts (verbindingen) was.
bamibal
11 jaar geleden
Duck is namelijk ook een andere naam voor canvas, en komt van het Nederlandse woord "doek".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ha, toch weer die gekke Hollanders!

Antwoorden (3)

Niet online maar gewoon in de winkel : bij de Action ; stukken goedkoper, en net zo goed.
Soms hebben ze ook goedkope aanbiedingen bij de Aldi of Lidl.

Toegevoegd na 2 minuten:
Online verschillen de prijzen overal weinig tot niets van de bouwmarkt, en er komen verzendkosten bij. Tenzij je honderden rollen tegelijk besteld, is dat niet voordeliger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je was mee voor :) +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En toch zit er kwaliteitsverschil tussen: die van de Action en de Aldi haalt het niet bij b.v. 3M-ducttape. Er zijn weinig producten waarvoor dat geldt, maar voor ducttape wel.
Kijk eens op budgetland.nl daar hadden ze het altijd wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de bouwmarkt hebben ze ook ducktape van het eigen merk! Vraag er anders even naar. Dit is vele malen goedkoper, maar is net zo sterk.