Ik heb een duikelrek met houten palen in de grond. Deze wordt intensief gebruikt. Nu zijn de palen gaan wiebelen hoe krijg ik ze weer stevig vast ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

De meest zekere methode is de palen er uit halen; het gat vullen met giet beton ( oa van Beamix), de palen in het natte beton zetten en laten drogen. Komen nooit meer los (zonder hakhamer)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien kun je ze in beton gieten. Als zo'n rek omkukelt terwijl er een kind aan hangt.... brrr!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan grondboren met een diameter van 25 centimeter, boor hiermee een gat tot een meter diep. Zet vervolgens de palen in het gat en gebruik per paal minstens drie kwart zakje beton, evt. aanvullen met stenen. Stel vervolgens de palen waterpas. http://outdoortoyskrimpen.nl/speeltoestellen/speeltoestellen/degelijke-duikelstangen/verstelbare-duikelstang/