Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe noem je een bedrijf waar gebruikt bouwmateriaal verkocht wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
877
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of ze daar bedrijven voor hebben, maar op marktplaats oid vind je veel gebruikten bouwmaterialen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Milieustraat? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet ik niet, maar dit is er één: http://www.vleutenbouwmaterialen.nl/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

in België zijn hele mooie zaken die handelen in gebruikt materiaal , als het gaat om oude schoorstenen mantels en allerlei beton versieringen , pilaren , in heist op den berg zit een hele grote handelaar , overwegend allemaal steen materiaal , zowel voor binnen als buitenshuis
in s gravendeel weet ik een handelaar voor bijv gebruikt hout ramen ed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is niet echt een erkende branche ofzo, en vaak haal je gebruikte bouwmaterialen uit het particuliere circuit.
Met de toegenomen belangstelling voor kringloop echter, is er ook hier absoluut handel ontstaan. Wr is echter voor deze bedrijfstak nog niet echt een bekende, overal gelijkluidende naam.

Via de site hieronder kun je op soort materiaal op de kaart zoeken waar in jouw buurt een dergelijke zaak te vinden is. En er zijn er ongetwijfeld meer, die je vaak helaas op specifieke zoektermen ...zoeken moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sloopmaterialen handel

Toegevoegd na 1 minuut:
als je googled op sloopmaterialenhandel kom je veel bedrijven tegen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Noemt men ook wel eens "Afbraak materialen".
Een massa te vinden via Google.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding