Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik allemaal voorbereiden aan een bar op een buitenfeest?

Ik heb een verrijdbare tap en liter bier. Das genoeg. Ik heb ook genoeg andere drank. Wat heb ik nu allemaal nog nodig en waar moet ik nog aan denken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
797

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een ijsemmer met ijsklontjes en wat bittergarnituur is ook wel lekker bij een drankje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, drank en tap is er.
Dan komen de glazen, een spoelbak met 'lopend water' en een afvoer.
Eventueel een dekzeil voor als het regent. Meubelair om aan te zitten/staan.
afval bakken, dit scheelt vaak opruimwerk.
En natuurlijk gezellige mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal er veel minder nodig hebben maar toch : asbakken !

Schaaltjes met pinda's/chips, (als je nog personeel ;) hebt) radijsjes, stukjes komkommer, toastjes met salade (kip-, ei-, zalm-, enzovoort) en wat je verder nog erg lekker vindt...

Als het kan is het ophangen van een 'paar meter electrische lichtjes/lampjes' ook leuk voor als het donker wordt !

Muziek ! heb je levende ? oké, zo niet: dan in ieder geval een flinke stapel cd's met een cd-speler in een hoekje plannen op een stevige tafel, het is ook slim om iemand daarvoor 'aan te stellen' die "over de muziek gaat" ; zo heb je steeds muziek en geen 'gedonder' met apparatuur.

Meer kan ik nu niet bedenken, veel plezier !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding