Kun je met een las inverter redelijk tig lassen?

Hallo,
Ik wil deze inverter gaan kopen http://www.elektra-beckum.de/index.php/invert-e-130.html

Alleen nu vroeg ik me af je kunt er ook tig mee lassen,

wat zijn de voor en nadelen er van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ja het kan wel. hoewel hij bedoeld is voor elektrode.
je zal er wel een speciaal slangenpakket voor moeten aanschaffen waar ook je gas op wordt aangesloten. de gas aanvoer blijft lopen. als je veel wil gaan tig lassen zou ik overwegen een inverter te kopen die hier voor bedoeld is je gas en stroom worden dan door het apparaat in en uit geschakeld.

Toegevoegd na 27 minuten:
ik weet niet wat de prijs van de e-130 is maar deze is niet echt duur als je veel wil gaan tig lassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een goede keuze, niet twijfelen.