Ga even bij een autogarage langs die hebben er een apparaat staan wat ontvet .
Gaat heel snel en jij zit niet met de overgebleven vloeistof .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

met een ontvettingsmiddel. Wasbenzine bijvoorbeeld...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met st Marc, verkrijgbaar in de bouwmarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een oud jam potje met thinner of wasbenzine, dop er op en een paar uur laten weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Dynamic kettingreiniger.
Lost olie op maar voorkomt dat metalen volledig uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bionet is van Cyclon verkrijgbaar bij de fietsenzaak werkt perfect ook voor de rest van de fiets,
Even sprayen borstel er over en daarna de tuinslang ( is biologisch afbreekbaar dus schaad natuur niet)

Succes!