Wie maakt Gamma huismerk elektrisch gereedschap?

Van welk (soms ) "a-merk" komt het vandaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat eerder enkele "a-merken" hun spullen/onderdelen zo goedkoop mogelijk uit china halen,
Dan kan je daarna wel zeggen de een huismerk van een a-merk komt, maar ik denk dat je dat a-merk dan beter een b- of c-merk kan noemen.

Het beste antwoord

Dat kunnen verschillende gewone bekende merken zijn (Black&Dekker, Bosch, enz).

Dat zal voor gereedschap niet anders zijn als voor bijvoorbeeld voedingsmiddelen. Dus huismerk chips van Croky enz.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, alleen ik wil graag weten welk merk het precies is. :)
toch bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat zijn meest van tijd apparaten die voor zo weinig mogelijk geld in china, korea of roemenie worden gemaakt ,die er degelijk uit moeten zien en ook nog moeten werken. Er is geen enkel bekend merk die daar aan mee doet. Dus het zijn zeker geen clones van bekende apparaten maar hoogstens een slechte copy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat het vorige huismerk van Praxis wel van een groot A merk kwam. En de vorige serie van Gamma ook:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik mij niet vergis kwam dit (via een omweg) van B&d vandaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat blijkt dan een uitzondering op de regel.