Welke ondervloer?

Wij hebben een nieuwbouw woning op de begane grond en onder ons zit de garage van ons appartementen complex.(Dus toch niet helemaal begane grond zeg maar.) Welke ondervloer is het best om onder het LAMINAAT te leggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou nog geen laminaat leggen in een nieuwbouw. er zit nog heel veel vocht in de woning waar een laminaatvloer niet zo goed tegenkan (trekt krom of kan omhoog komen)

Antwoorden (2)

Het hoeft in jullie geval niet geluiddempend te zijn zodat een ondervloer van alufoam heel geschikt is. Die is in verschillende soorten en prijzen verkrijgbaar
http://ondervloeren.laminaat.nu/
(Er zijn ook plaatjes, die zijn dikker en duurder, maar alufoam is prima.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
De transitsound van Quickstep daar krijg je ook een TNO rapport bij