Hoe heten deze tegels?

Ik was gisteren bij Heylen meubelen in Peer (B) en zag deze grijze tegels in een schowroom (de voorste op de foto). Ik wil die graag. Wie weet hoe ze deze tegels noemen? en hoe ze in onderhoud zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ziet eruit als een hardstenen tegelvloer. Meestal wordt het een vloertegel of plavuis genoemd. Hierin zijn zoveel verschillende soorten, dat is van een foto zo niet te bepalen. Het onderhoud is meestal simpel en makkelijk. Er zijn verschillende soorten speciaal onderhoudsmiddel voor hardstenen vloeren te koop. Die los je op in water en haalt er een dweil over. Sterk vervuilede vloer kan je schrobben met groene zeep en daarna veelvuldig spoelen en dweilen met schoon water.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ziet er uit als hardstenen tegels.
Deze zijn het makkelijkste schoon, en mooi te onder houden met ,vloeibare bruinezeep!
Dit is namelijk op lijnolie basis,reinigt en onderhoud in één!
Makkelijker en mooier is er niet!
Succes