Wat is de naam van dit materiaal? (zie foto)

Dit roze schuim hebben we bij een natuurkundeproefje als isolatiemateriaal gebruikt. Op de foto zie je het schuim. Het is goed buigbaar, moeilijk te scheuren en niet te breken omdat het zo zacht is. Ook glimt het. Als iemand weet wat voor schuim het is, i.v.m. het verslag, zouden we erg geholpen zijn!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is waarschijnlijk dissipatief PE schuim. Dat wordt vaak gebruikt voor het verpakken van elektronica. Het beschermt tegen statische elektriciteit (ESD).
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yess, googlen op PE schuim lijkt inderdaad erg op ons schuim, en de beschrijving ook. Volgens mij is dat het inderdaad, ontzettend bedankt!