weet iemand waar je leuke voorbeelden van sieraden kan vinden om ze na te maken met kralen?

Ik maak zelf sieraden en soms zit ik zonder inspiratie. Weten jullie misschien een paar sites of andere dingen waarbij ik inspiratie op kan doen?
Het moeten wel sieraden zijn die ik met kralen na kan maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn op google veel site's te vinden met gratis patronen. Hier heb je vast een voorbeeld. http://www.hekrasier.nl/

Het beste antwoord

Www.hekrasier.nl
Hier zit ik zelf altijd op. Ik heb een paar leuke dingen ervan:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

0p youtube hoef je maar in te geven zelf sieraden maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik al een keer gedaan maar ik zie daar niet zulke leuke sieraden voorbeelden die ik kan namaken.
Deze website is een verzamelsite van alle informatie over het maken van sieraden van A tot Z! Alle technieken - zoals kralen rijgen, kettelen en wire - worden stap voor stap uitgelegd, zodat je snel zelf aan de slag kunt.

Toegevoegd na 38 seconden:
http://www.sieradenmaken.com/