Glasvezelbehang over sierpleister/ behang heen

Ik zou graag mijn woonkamer met glasvezelbehang willen behangen. Momenteel zit er een behang over een soort sierpleister heen. Kan ik hierover heen glasvezelbehang behangen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Je kunt dat glasweefselbehang alleen maar over die structuurverf heen plakken als je deze eerst glad trekt met een product als Alabastine wandglad of met roodband.Maar je zult die muur eerst moeten ontdoen van alle behang voordat je met uitvlakken kunt beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor alle antwoorden!

Andere antwoorden (2)

Nee je krijgt dan een vreemd soort bobbelig resultaat.
Heb het zelf gedaan en schrok van het resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met glasvezelbehang kan je met gemak over kleine oneffenheden heen, zoals kleine scheurtjes, kuiltjes enz.
Maar geen bobbeltjes, omdat in glasvezelbehang geen rek zit.
Dus over sierpleister heen wordt het niets, dat kan niet.