Ik heb aan het huis een niet geisoleerde (berging)schuur, met tegels daarin. Kan ik daar zo een stuk zeil inleggen, of moet er dan nog wat onder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Zeil op een betontegel ondergrond, zal niet goed gaan.
Je zal het op den duur stuk lopen.
Maar ook een ondertapijt er onder, zal problemen geven met vocht, dat optrekt vanuit de grond.
Waarom leg je er geen kunstgras op je tegels, dat kan tegen vocht, kan je niet stuk lopen en is warm aan je voeten.
Ook bestaat er tapijt voor op balkons, dat kan ook tegen vocht en koude en zal niet schimmelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mag het wat kosten, dan bestaat er ook nog novilon met een viltlaag er onder, zeer slijtvast, dat zal je niet stuk lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de duur zullen de tegels toch gaan doordrukken, dus ik zou er een soort ondertapijt onder leggen.