Waar koop je rubbertjes voor je koelkast?

Je weet wel, die rubbers waar Rob Geus van de smaakpolitie altijd over klaagt.
Bij de expert/mediamarkt etc hebben ze ze niet, waar haal je die rubbers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Mediamarkt kan je beter niets vragen, beter is dat je zelf thuis onderzoek doet en daarna naar Media Markt om het artikel te kopen.

Het beste antwoord

Ik heb de mijne bij de winkel Europart vandaan, is vergelijkbaar met handyman. De eigenaar heeft hem zelfs thuis even voor me gemonteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op internet:
http://www.datrepareerikzelfwel.nl/Store/Store_Search.php?s_keyword=deurrubber&s_product_ref=&s_product_mfr_ref=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bij de handyman?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op deze site:

http://www.onderdeelexpress.nl/Webwinkel/Keuken/Koel-Vrieskasten/View-all-products.html?gclid=CMD8oZvM2p0CFU0B4wodpVVzrQ
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk gezegd heb ik maar 1 keer versleten/kapotte rubbers gezien bij een koelkast/diepvries en dat was bij een model van de leeftijd 10+.
Verder vraag ik me af hoe mensen daar vuil in kunnen laten vallen, maar dat doet er even niet toe.

Ik stel dus voor om objectief te kijken naar een vervanger, de kans is groot dat de oude koelkast een energieslurper is in vergelijking met een modelletje uit 2008/2009.

Nu het antwoord, wellicht heeft de fabrikant dit nog wel, maar de prijs is dan wel vele malen hoger dan bij bijv. de handyman.