Zoals Theo hierboven schrijft.Helemaal kaal maken dan ontvetten en zet er dan een 2 komponenten(auto)primer tussenin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verfbrander gebruiken en schraper en de verf er afhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die - is niet van mij, maar een schraper op tegels? dat geeft lelijke krassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een verfbrander in huis !!!!!Zwaar verboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om precies te zijn: zo'n verffoehn (electrische hitte) met een Sandvik keramische spatel/krabber.
Om beschadiging van de tegels te voorkomen zou ik gebruik maken van een afbijtmiddel, na het opsmeren van de afbijt kan op een eenvoudige wijze zonder kracht te gebruiken de verf verwijdert worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, alle verf verwijderen, tegels schoonmaken, ontvetten en nieuwe verf opbrengen.