Om een houten kast te verhuizen wil ik demonteren. Hoe kan ik de verbindingen loskrijgen?

De verbindingen zijn geen houten pluggen, maar een soort ronde plaatjes en stalen pennen zijn de pluggen. Met een schroevendraaier bereik ik een kwart slag. Wat voor gereedschap heb ik nodig? Als bijlage 2 foto's.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

Een kwart slag is ook genoeg. Als het goed is, staat er op het schijfje een klein pijltje. Deze moet wijzen in de richting van de pen. Dan moet je de pen probleemloos los kunnen trekken.

Toegevoegd na 43 seconden:
Op je tweede foto is het pijltje te zien (driehoekje).
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je van een kant alle schroeven een kwartslag draait, kan je het lostrekken. Vergeet niet de cilindrische doppen in een apart zakje mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet wel eerst alle draaipluggen aan een kantvan de plank losdraaien. Vaak zie je na het losdraaien al dat er een kier komt.