Welke kleur voegsel past bij donkerbruine tegels?

Voor onze vensterbanken die ieder ongeveer een halve vierkante meter groot zijn heb ik donkerbruine tegels gekocht. Welke kleur voegsel past hier goed bij? Wit lijkt me zo erg opvallen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Donkergrijs is een neutrale kleur,en past dus bij alle kleuren tegels!
Hierdoor komt de bruine kleur juist goed tot z'n recht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik vindt zelf bij donkerbruine tegels lichtbruin of zandkleur erg mooi staan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een paar beige tinten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terra is een hele mooie kleur. Dit is een soort oranje/bruinachtige kleur. Of zalmkleur kan ook heel mooi zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben donkerbruine tegels op de vloer. Die hebben we gevoegd met donkergrijs. En is heel mooi geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou voor een donkere voeg gaan in de sfeer van de donkerbruine tegels.
kleur is erg persoonlijk maar ik zou voor de voeg een niet al te afstekende kleur kiezen. een te sterk afwijkende kleur maakt je vensterbank al snel erg ‘druk’.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunnen ze niet tegen elkaar aan gelegd worden.
Dan heb je niets met voegen te maken.
burgos
12 jaar geleden
hoi maggy,

da's ook wat! nou weet je nog niets.

ga naar een tegelwinkel, mogelijk de tegelwinkel waar je de tegels hebt gekocht. ga daar een paar voegen bekijken
leg de tegels neer, en experimenteer met diverse kleuren uit een kleurenkaart die ze daar vast wel hebben.

kleurenkeuze is een heel persoonlijke keuze.
ik kan hard groen mooi vinden, jij houdt het liever bij zacht bruine voegen. kortom, kijk en kies ZELF!

suc6
groeten, Dré