hoe kan je een sticker van je behang afhalen zonde dat je de behang beschadicht ?

ik had vroeger een sticker op me behang geplakt maar w hem der nu af hoe kan ik dat doen zonder mij behang te beschadigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (4)

Probeer je sticker eens te verwarmen met een fohn,grote kans dat je sticker dan makkelijk eraf te halen is zonder je behang te beschadigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes,ik ben benieuwd of het gelukt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Lijkt me haast niet mogelijk, krijg je wel de sticker er af, dan zit je nog met de lijmresten.
Dat wordt later een vieze vlek.
Hang er wat voor, mooie foto of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een muursticker van ons betreft, dan kan je deze tot twee jaar na aanbrengen probleemloos verwijderen zonder dat er lijm achterblijft. Na twee jaar, even verwarmen met een föhn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wie bennu dan wel?
Da ga nie lukke maar mssgien kuj dr een scildrei ofer heen hange heb me broerte ook gedan.