Is het mogelijk om laminaat te leggen in een tropisch land als Suriname met een vochtigheidsgraad van bijna 100%

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

je kunt het gewoon leggen, ondanks de hoge
luchtvochtigheid. eerst wel kijken wat het vochtigheidspercentage van de ondervloer is. laminaat van tegenwoordig kan echt veel hebben en gaat, mits niet permanent nat, lang mee. ook in de tropen.

maar mijn advies is: gebruik een plavuis, die kan echt overal tegen en ligt een leven lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee,

Waarschijnlijk gaat je laminaat na verloop van tijd helemaal krom staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je volgens de regels laminaat legt , kan het heel wat hebben , want lucht droogt , het huis luchten is een pre
en 100% is nat , en op langere termijn kan laminaat daar niet tegen , maar leggen kan je het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik zeker niet aanraden, je wilt niet weten wat de tropen doet met laminaat. Het zal er na verloop van tijd niet meer goed uitzien. Tevens zal het ongedierte het grotendeels opvreten indien ze erbij kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie eens op deze site
http://www.creatiesjosbuysse.be/

ook voor doe-het-zelf