Hoe verwijder je een ENKELE profielcilinder uit een kantelbare garagedeur als je er geen sleutel meer van hebt? Met 2 baco's lostrekken kan dus niet.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het betreft dus een enkele cilinder, de sleutel kun je alleen aan de buitenkant van de deur erin steken, daarom heeft trekken met baco's geen zin, er is niks te trekken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

als breken met 2 baco's niet omdat de cilinder niet bereikbaar gemaakt kan worden zul je moeten uitboren.

neem een goede ijzerboor en boor op laag toerental op de plaats waar je normaal de sleutel insteekt. het kan een paar boortjes kosten maar uiteindelijk boor je 'em wel open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De methode die ik gebruik heb voor een slot van een motorfiets beugelslot (Sleutel afgebroken en ik kreeg het deel van de sleutel niet meer uit dat slot) + Heeft me 10 minuten gekost.
Uitboren.

Vergeet niet te koelen en smeren met olie tijdens het uitboren.
Je boren blijven zo een stuk langer scherp en het gaat een stuk sneller.

Er is speciale boor olie te krijgen, maar ik dat maakt niet zoveel uit. Bijvoorbeeld WD40 werkt ook fijn omdat het in een spuitbus zit.
Zelfs water of spuug werk, maar olie wel beter.