Je kan de kleuren van de vlag gebruiken in je thema.

Enkele voorbeelden:
Ballonnen, slingers vlaggetjes, decoratieballen, tafelkleedjes servetten, bloemen.

Er is zoveel op dat gebied. In Amsterdam zit een zaak "Bleekwilder" tenover
Centraal Station, die heeft heel veel, o.a.etalagemateriaal. teveel om op te noemen.

Je kan er ook als particulier kopen(vereniging) en het wordt ook nog eens thuisbezorgd.

Het is een showroom
dus doe je meteen ideeen op. Staat ook op internet, maar de winkel is veel leuker.

Als je ergens mee zit bericht me dan.

Zelf heb ik veel themafeesten georganiseerd voor
verenigingen. Sucses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

vrijheidsbeeld wordt n beetje moeilijk denk ik. platen van uncle Sam, vlaggen, misschien nog wat cowboys en indianen
13 jaar geleden
'n antieke Harley mag natuurlijk niet ontbreken....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met de amerikaanse kleuren van de vlag...met een hotdog tafel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker...
van crepe papier een gote amerikaans vlag maken van internet plaatjes down loaden zoals route 66 en andere echt amerikaanse dingen vrijheidbeeld de skyline van new york golden gate bridge en dergelijke je kan die bij een copy copy en andere copy winkels ook groot in kleur uit laten printen om de muren mee te versieren zorgen voor echte country en western muziek zelf een compilatie met willie nelson dolly parton jonny cash jj cale ea maken kijk of je naast jezelf nog anders mensen kunt vinden de die bereid zijn een kostuum te lenen maken huren zodat er mensen in cowboy/girl&indianen pakken rond lopen
zouden je een eind in de richting kunnen brengen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een serieuze taart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amerikaans en ook heel leuk: fifties.

Kijk maar eens rond op onderstaande site voor inspiratie!