buitenkraan aansluiten?

Heeft iemand een idee hoe je een gevelkraan in een muurplaat draait? Het maakt niet uit of ik wel of geen teflontape om het schroefdraad draai, maar als ik hem aandraai dan hangt de kraan niet naar beneden. Als ik hem niet helemaal vast draai zodat de kraan recht hangt, blijft de kraan heel makkelijk heen en weer gaan. Lijkt mij niet de bedoeling.

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

Toch echt genoeg teflon tape gebruiken, en er strak omheen draaien. Wellicht ben je er te zuinig mee geweest.
Frimu2
10 jaar geleden
Dan heb je te weinig teflon gebruikt!
Alles wat je te veel gebruikt gaat er vanzelf weer af, dus beter iets te veel dan iets te weinig!
En als je de buitenkraan omdraait zodat je tegen de schroefdraad aankijkt, moet je de teflon met de klok mee er op draaien.