Werken de meeste oude (Fasto)geisers (klein huis, hangt in de keuken, ook voor de douche) op gas of electra? Ik denk zelf gas, maar ben niet zeker :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

Klopt, alleen gas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste van die geiser kun je een waakvlam zien branden.
Dat is een gasvlammetje, wat je met een lucifer moest aansteken.

Daaraan kun je zien dat het op gas werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle geisers werken op gas, tot op heden lukt dat niet met elektra, het duurt te lang voordat elektra water heeft opgewarmd, met elektra wordt er altijd met een boiler gewerkt.