Waar kan ik pvc buizen kopen?

Waar kan ik pvc buizen kopen, om bijv. een pijltjesgeweer te maken? Je weet wel. Van die witte buisjes

Toegevoegd na 1 dag:
P.S. moet je 18+ zijn om dit te kopen, of mag je als je bijv. 13 bent gewoon een pvc buis kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is PVC-elektrabuis of installatiebuis (16mm of 19mm), wordt normaal gebruikt voor de doorvoer van elektrische bedrading. Dus bij elke bouwmarkt te koop. Kost maar een paar Euro en te krijgen in geel,wit of grijs

Antwoorden (5)

Gamma Gekke Apen Maken Mooi Afval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bouwmarkten als Gamma, Praxis, Hubo enzovoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dank je! en hoe duur is het ongeveer per .. meter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor (max) 6 Euro heb je een stuk van 4 meter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat homeseeker ook refereerde naar een lengte van 4 mtr. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whoops... ik bedoelde dus arwin20
Die hebben ze bij elke bouwmarkt, en ze kosten een drol. Ik heb laatst nog twee grote hoola-hoops gemaakt , en inclusief koppelstukjes heeft dat me iets van 5 euro gekost. De buizen zelf kosten een euro of anderhalf - maar dan heb je ook VIER meter buis.
Het is trouwens niet wit maar lichtgeel. Grijs hebben ze ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar ik bedoel gewoon van die dingetjes waar je blaaspijpjes mee maakt enzo, voor de lol. Mag je ze zomaar kopen, of moetje 18+ zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, je hoeft geen 18+ te zijn.
Bij Karwei
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij elke bouwmarkt.
maar loop eens langs bij een installateur, grote kans dat hij wel een stukje heeft liggen wat voor hem afval is en voor jouw een blaaspijp. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dankje!