er zijn er in omgeving van haarlem geen open
of het moet een hele nieuwe of kleine zijn
zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Raadpleeg deze site. Alle koopzondagen voor het hele land inclusief welke winkels. Ook handig voor een volgende keer of voor vandaag in plaatsen in de buurt van Haarlem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of Amsterdam een optie is voor je, maar daar zijn de Gamma, Spaklerweg en de Praxis Molukkenstraat 190 tot 17.00 uur open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer het vandaag een koopzondag is ,is de Gamma open:

Gamma Haarlem | Openingstijden en Koopzondag
Heringaweg 6
2031 BW Haarlem

Vandaag is in België alvast koopzondag!