Ja dat kan wel als je maar een lak op acrylbasis (dus waterverdunbaar) neemt.Het wordt wel geadviseerd voor een muur waar een hondenmand staat daar het dan te reinigen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh? waar een hondenmand staat? waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat een hond weleens vies kan zijn en zo de muur kan bevuilen.

Andere antwoorden (5)

ja dat kan wel, maar je hebt kans dat de latex los laat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn buurman heeft het gedaan, zonder probleem. Heeft misschien wel te maken met wat voor verf je gebruikt. In water oplosbaar zal zeker gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij kan het wel, ik had zelf in mijn badkamer latex van de vorige bewoner, dat ging helemaal schimmelen dus lak erover en je kon gewoon de douche straal erop zetten om schoon te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kan lakken over muurverf/latex maar wel met een lak op waterbasis.