Push clips worden gebruikt om bvb panelen in auto's aan mekaar te bevestigen zonder gereedschap. Ze zijn glad aan de voorkant en verwijderbaar aan de achterkant.
Ze zijn verkrijgbaar in verschillende afmetingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondanks zijn naam zijn Push Clips dus niet iets erotisch. Ik kan me de verwarring voorstellen. Het zijn inderdaad clips om panelen te bevestigen zonder gereedschap.

Puch Clips is ook de naam van een Iphone Applicatie om Televisie te kijken (zie bron).