Met terpentine. Daarna goed uitspoelen, normaal wassen, en cremespoeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad,ik denk ook dat dit de enige oplossing is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ idd, er is geen andere optie. Tenzij het aan de uiteindes van je haar is en je een bezoekje aan de kapper geen probleem vindt.
Gebruik na afloop een haarmasker.
afhankelijk van het type verf; verf op waterbasis gewoon je haren wassen. Anders met terpentine. uiteraard:
Je kan het laten drogen en dan voorzichtig uitbreken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een minieme hoeveelheid is, zou ik het er uit proberen te knippen.
Zie verder de reeds gegeven antwoorden als alternatief.