Heeft iemand al ervaring met Flexxfloors zelfklevende kunststof vloeren?

Ik zag het bij Karwei in het krantje, maar kende het nog niet dus alle ervaringen welkom, zowel ermee werken als het gebruik/schoonhouden/slijtage e.d.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de (online) folder van de Gamma zie ik het wel staan..
Of is het een oudere folder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Karweifolder van 18 t/m 24 juli 2011

Antwoorden (2)

Eigen ervaring heb ik er niet mee, maar ik was van de week bij de opticien en mij viel de mooie vloer op. We raakten hierover aan de praat en hij vertelde dat het Flexxfloors was. Hij was er zéér tevreden over, het lag ook erg mooi, en naar zijn zeggen was het makkelijk in onderhoud, dweil erover, klaar. Het is een nieuw product, dus over slijtvastheid valt natuurlijk nog niets te zeggen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een toeval! Ik ben het echt nu aan het leggen en tot nu toe ben ik zeer tevreden!! Ziet er mooi uit.

Ik heb als ondergrond laminaat en dat werkt prima, wel eerst ontvetten met amonia en dan als je droog is erop plakken. Ik heb de basis( goedkoopste) en die is al erg goed, dus laat staan de premium enzo.

Dus kortom, mijn ervaring ermee is tot nu toe positief!