ik wil koekjes maken die simpel zijn te maken? weet iemand tips of een recept voor zandkoekjes ofso en kan je iets anders gebruiken voor bakpapier???

graag zonder vanielesuiker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Bakpapier is wel het makkelijkst, eventueel aluminiumfolie gebruiken (op de doffe kant bakken).

Een simpel recept:
250 gram bloem
100 gram suiker
125g roomboter
1 ei

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
+, ook vanwege de oneerlijke concurrentie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je koekjes wilt is bakken wel nodig, anders heb je alleen deeg/beslag.
In dit lekkere recept voor zandkoekjes gaat geen vanillesuiker, en het is makkelijk om te maken.

Ze kunnen zonder bakpapier gewoon op een bakplaat die je insmeert met een beetje boter. Succes!

(RJ)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 gram boter
100 gr bloem
100 gram oude kaas

Je kunt er ook sesam-, maan- of komijnzaad door doen.

10 minuten op 180 graden in de heteluchtoven (combimagnetron)

Bakpapier is niet nodig.

Heeerlijk!

Toegevoegd na 39 seconden:
Ehm, je krijgt dus kaaskoekjes.