Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Van welk hout kan ik het beste een koof maken in de keuken van het plafond naar de vloer? Om het riool en leidingen heen.

Het word geschilderd en kan nat worden. Hij is 40 bij 60 en 260 hoog. Hij word eerst geschilderd, maar na misschien een jaar betegeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je wil betegelen moet het stevig zijn, en als het nat kan worden moet het watervast zijn.
Ik zou je adviseren om in dit geval te kiezen voor watervast multiplex, ca 20mm dik
(Lees meer...)
itsme
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In de bouwmarkt zijn groene gipsplaten te krijgen, deze worden gebruikt voor vochtige ruimtes zoals badkamers ed. Ik zou ze daarna wel nog stucken en verven om het helemaal waterafstotend te krijgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt meerdere soorten hout dat watervast is. Multiplex, triplex enz. Laat je voorlichten bij een bouwmarkt en zorg dat het ook watervast verlijmd is. Als het tegelen zo lang op zich laat wachten zou ik er ook nog een goede verflaag overheen doen, dan kan je het later makkelijker afnemen/schoonhouden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een stuk spaanplaat van 18 mm nemen. Balkje links en rechts op de muur schroeven, spaanplaat er tegen aan en afwerken. Klaar is tie. Dit materiaal kan best tegen een drupje water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gipsplaat voor natte ruimtes nemen. Deze vastgeschroefd op een paar balkjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding