wie heeft er ervaring met het verven van de tegels in de badkamer?

Helaas kunnen we ons geen nieuwe badkamer veroorloven, maar hij moet echt opgeknapt worden. De tegels zijn nu grijswit, maar ik wil ze graag creme hebben.
Ook andere tips om de badkamer lowbudget op te knappen, zijn welkom! Het sanitair is nog goed. Enkel met accessoires als een badmat , tegelstickers etc is het niet gelukt het warmer en netter te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Je kan daar gewoon bij bouwmarkten potten verf voor kopen. (Bijv. Flexa Tegelverf) En daar weten ze er alles over, dus het zal wel lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik!

Je moet ze eerst goed schoon en vetvrij maken. Dan opschuren en primer er op.
Vervolgens speciale tegelverf. Prima te doen.

Eerst primer gebruiken geeft het beste resultaat. Vraag er naar in de bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd heeeeel goed schoonmaken, als je 1 stukje vergeet gaat het mis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
st. marc is een goede ontvetter las ik ergens
De tegels zou je met betonverf kunnen verven. Ik heb een mooie plastic varen en hangplant in mijn badkamer. ( plastic omdat ik geen daglicht in de badkamer heb) Van je handdoeken rolletjes maken en in een piramidevorm opstapelen. Een groep stompkaarsen bij elkaar zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oa bij xenos hebben ze leuke tegelstickers waarmee je je badkamer ook goedkoop op kunt leuken.
of misschien een leuk douchegordijn bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit heb ik al geprobeerd , maar die lelijke tegels blijven een doorn in mijn oog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via marktplaats tegels vinden en als je niet zelf kunt tegelen daar of op werkspot misschien ook iemand vinden die het voor je kan doen (velen doe het ook zwart als je dat vraagt)...
heb nml de ervaring dat met verven de boel er niet mooier op wordt, je ziet echt nogal duidelijk dat het een goedkope oplossing is, had er zelf heel veel spijt van