Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarmee kan ik het beste schelpen op de muur plakken?

Ik wil de verzameling schelpen van de vakantie aan de muur plakken in de toilet. Het is een geverfde gips wand.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk idee!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor kransen gebruik ik altijd een lijmpistool, deze zijn voor een paar euro te koop bij oa bouwmarkten, er komt hete lijm uit die je dan direkt op de muur kunt drukken en vrij snel hecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Met een drupje siliconenkit (transparant), gaat het vast wel lukken.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou denk ik zelf de schelpen eerst vullen met purschuim of een ander vulmiddel (gips?). Zodat het oppervlak dat je tegen de muur plakt groter is.

Daarna zou ik een goede lijm nemen die niet je vulmiddel oplost. Als je ze met gips vult kun je ze volgens mij met houtlijm lijmen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met 10 secondelijm als ze op een plek komen waar je ze er niet af kan stoten, je kan ze ook opvullen met kant en klare tegellijm (pasta) die je bij elke bouwmarkt kan halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou een mooi vierkant plankje in een mooie kleur schilderen, en ze daarop plakken of evt met kit. zo beschadigd je muur niet en kun je de schelpen ook nog eens op een ander plekje hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon met secondelijm. bij de bouwmarkt kun je verschillende soorten secondelijm krijgen. Er staat op de verpakking aangegeven waar je ze voor kunt gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding