wie kent een goede cursus waar je kan leren klussen en doe-het-zelven in de regio den haag?

op google en marktplaats kan ik geen actuele cursussen in deze regio vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

hoi absor,

een cursus klussen, ik heb er nog nooit van gehoord.

het omvat houtbewerken, elektrotechniek, metaalbewerken, autotechniek, constructieleer, glazenier, schilder, metselaar, stukadoor, etc. etc.

dat is nog al wat, doe zoals ik het heb geleerd:
uitproberen, gewoon trial en error.
schade en schande zijn harde maar rechtvaardige leermeesters.

ga eens samen met iemand die meer ervaren is, aan het werk. een huis opknappen, en dan bedoel ik meer dan alleen een velletje behang of likje verf.

leer van fouten van anderen, je hebt niet de tijd om ze allemaal zelf te maken.

ter lering en vermaak een oud gezegde: met een onsje 'willen' bereik je meer dan met een kilo 'kennen'

suc6
groeten, Dré Jansen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor je reactie.
Ik bedoel zoiets als bijv. Beqwaam aanbiedt, www.beqwaam.nl echte starterscurssusen wat voor plug moet je gebruiken en hoe hang je dingen op enzo. Ja, trial en error, maar als je zoals ik gewoon écht niet weet hoe je een plankje ophangt ( ze storten gewoon weer naar beneden ) of wat dan ook lijkt me het handig, zo'n cursus, Ook hoe zo'n boormachine nu precies werkt, en welke je dan moet gaan kopen. Met iemand aan het werk die meer ervaring heeft kan wel, maar liever zoek ik het zelf uit ( zo eigenwijs ben ik dan wel weer ) , dat ik gewoon schaamteloos eindeloos vragen kan blijven stellen. Nouja, iig bedankt voor je reactie.