Op http://lachspiegel.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk in een feestwinkel of een carnavalszaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Ikea hebben ze ze bij de kinderkamerinrichtingsafdeling (dit is vast geen Nederlands woord). Ze zijn niet zo groot, maar wel leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel een Nederlands woord, en nog goed geschreven ook. Dat is het mooie van Nederlands, we verzinnen overal een nieuw woord voor, jammer alleen dat veel mensen het verschil niet zien tussen los en aan elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoge scrabble letterwoordwaarde
ik heb in amsterdam bij woonXL een lachspiegel gezien. ze zijn daar ieder geval te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de fopwinkel,.....er is een geweldige fopwinkel in de passage in Den Haag.......of misschien bij gadget winkels....bijv. Megagadgets...maar dat weet ik niet zeker.