Wat is de snelste manier om een met glasvlies behangen muur snel te sausen.

Mijn man is nu bezig met een vachtroller, maar het duurt uren om alle gaatjes goed gedekt te krijgen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb mijn met glasvlies behangen muur gesausd met
zo 'n wit rolletje wat je zo in de bouwmarkt koopt. Wel heb ik de saus redelijk ruim opgebracht zodat alle gaatjes eigenlijk snel volliepen.

Een vachtroller is heel zwaar om mee te werken omdat ie zich volzuigt met saus. Mijn vader had er ook een voor me dus ik heb het geprobeerd, maar ik vind een vachtroller niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wat bij mij erg goed werkte was een verfspuit. deze kan je tegenwoordig vrij goedkoop (ca. €69,-) kopen bij de bouwmarkt en komt vrijwel overal.

Wel voor je gaat spuiten alle vlakken die niet gespoten dienen te worden goed afplakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het ook sauzen met de blokwitter. Je verft dan van onder naar boven en van links naar rechts. Je moet even uitproberen wat je het prettigst vindt werken. Het is best een hele klus en voor het mooiste resultaat moet het ook nog een tweede afwerklaag hebben, maar je hebt er daarna jaren plezier van.
Succes!