Waarmee kan ik zelfgemaakte polsgewichten vullen?

Al een tijdje wil ik graag polsgewichten hebben, maar het aanbod is zo... lelijk.
Dus heb ik besloten ze zelf te gaan maken.
Waarmee kan ik deze vullen zodat ze zo zwaar mogelijk worden (min. 2 kg) maar het oppervlak klein blijft?
Bijna onnodig om te zeggen dat de banden natuurlijk flexibel moeten zijn, zodat ze rond de pols passen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

met metaal, maar dat is niet flexibel.
misschien kleien stukjes metaal, zoals moertjes ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vullen met lood, bij de hobbywinkels of bij een loodgieter te verkrijgen en in elke vorm te buigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lood… van die visballetjes voor aan je hengel de grootste maat lekker makkelijk.

Homie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zand of zoals al gezegd kleine loodballetjes, of van dat klei dat nooit uitdroogt en flexibel blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is onderstaande link iets voor je.
Dat zijn gordijn loodstaafjes. deze kan je wellicht verwerken in een pols band. Alleen zal je er een hoop nodig hebben om uiteindelijk 2 kg te halen. Maar wie weet is het mogenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loodkorrels ( visloodjes )
Of een waterdichte verpakkingmaken en gewoon water als vulling cq gewicht
Succes