Is er een verfsoort die stroef maakt?

Voor op een kunstof ondergrond met bochten en hoeken.

Ik zit ook te denken aan zandstralen, maar heb daar apparatuur voor. En schuren is niet mooi genoeg.

Toegevoegd na 33 minuten:
Het gaat om een mobiel hoesje uit 2 delen. Een binnenste siliconen laag en een harde buiten laag. Die buitenlaag is mij nog wat te glad dus.
Ik heb een Galaxy Note 2 welke dus aardig groot is. Houdt ik hem met 1 hand vast dat moet ik de GSM dus binnen de vingers verplaatsen omhoog en omlaag. Dan is het veel prettiger om een stroeve ondergrond te hebben.

Een andere hoes is niet aan de orde. Deze is al aardig ideaal en heeft zelfs een kickstand voor horizontaal en verticaal.

Zoek dus naar een duurzame oplossing.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zover ik weet niet maar je kan het ook proberen met superlijm. Zet gewoon om de centimeter één drupje superlijm en dan krijg je een ruwer oppervlak. Gebruikte ik vroeger om tekenmallen geschikt te maken voor inktpennen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook aan beide zijden van je hoesje een stuk Duct tape plakken, dan glijdt het ook niet uit je handen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Freek, jammer dat je antwoord is weggehaald. Ondanks dat het niet een verf was, is het wel de beste antwoord voor mij.
Heb bison kit genomen en met mijn vinger uitgesmeerd. Zo krijg je een heel oneven oppervlak die erg dun is.
Bedankt.

Antwoorden (4)

Ja schoolbordverf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deckline anti slip verf is een speciale verf die een siliconen laag achterlaat, waardoor uitglijden wordt voorkomen. Ook andere soorten botenlak hebben vaak een anti slip werking, wel even op de bus kijken of dat zo is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem de goedkoopste verf. Doe er fijn zand in en schilderen maar. Zo deden we vroeger bij de marine ook. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En ik maar denken dat je het over een vloer had. Gaat het over een hoesje van een GSM...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook een doe het zelf klus, toch? :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat dan weer wel.
Klinkt gek, maar wat dacht je van een rubberlaagje?

http://www.plastidipnederland.nl/product/flussigummispray/