hoe ontkoppel is de wasmachine kraan?

zie plaatje

Toegevoegd na 55 seconden:
met steeksleutels kom ik niet bij de onderkant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Even bedenken wat je er op gaat doen, een nieuwe kraan of eind dop?!?Je zult eerst de hoofdkraan dicht moeten doen ;-) Als je dan de kraan met de hand linksom draait dan kan je hem ontkoppelen.(beetje kracht zetten)
Hij is bij één slag al lek..!
Je zal hem daarna eerst weer in de teflon tape of hennep vlas (met pasta) moeten omwikkelen en hem rechtsom met de klok mee weer kunnen monteren.Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

gewoon met een waterpontang even een doekje om de kraan dan beschadeginen op de kraan