Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beschadig ik mijn muur als ik de led lights er weer vanaf haal?

hoi,
ik wil heel erg graag led lights maar ik weet niet of ik mijn muur beschadig als ik ze er ooit weer af haal. Of haal ik het verf van mijn muur? Groetjes Amy :)

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.8K
TurfGraver
2 jaar geleden
Hangt van plakkers en muur af.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De led lights zitten op de een of andere manier aan de muur bevestigd. Wanneer je je lampjes verwijderd, dan zul je waarschijnlijk ook de bevestiging verwijderen.
Dan hangt het van de bevestigingsmethode af wat de schade is.
Zitten ze vast via in de muur geboorde gaten, dan blijven die gaatjes natuurlijk achter. Die gaatjes kun je vullen met een gatenvuller (soort stopverf). Na een likje verf of een nieuw behangetje zie je er meestal niet veel meer van.

Met plakstrips is de uitkomst wat onzekerder. Zowel de plakstrips zelf als ook de ondergrond zijn van belang. Hoe beter de hechting hoe groter de kans op schade. Meestal is die schade niet diep, maar gaat het wel om grotere oppervlakten die bovendien ook weer wat lastiger op te vullen zijn met gatenvuller.
Hoe de schade in jouw geval uitpakt, dat is op afstand niet te voorspellen.
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding