Dat het tegels zijn die je goed nat kan afnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat er een goede en vooral nette kitrand komt. Verder even kijken hoe je uitkomt met evt. bovenkastjes en stopcontacten etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je tegels netjes aansluiten op je blad,mocht het scheef lopen,van onder beginnen,daar valt het het minst op.goed schoon te maken tegels.kleine voeg en grijs is het best omdat het snel verkleurt in een keuken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus goed uitmeten,dan weet je van te voren hoe je uitkomt en kom je niet voor verrassingen te staan.