Waar kun je goed en voor een goede prijs een schroevendraaiersetje voor een computer bestellen?

Liefst via internet en er moet een Philips #0 bijzitten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misco verkoopt veel gereedschapsetjes:

http://www.misco.nl/categories/root/~wci~507~/Gereedschap.htm
bamibal
13 jaar geleden
De schroevendraaiers die je gebruikt voor een computer zijn precisie-schroevendraaiers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande web link hebben ze elektronica schroevendraaiers.
Zij hebben ook ceramic schroevendraaiers, deze zijn voor in elektronica en kunnen geen statische elektriciteit overbrengen.
Kon ze niet op de site vinden, maar ik heb ze vorige week daar nog gekocht. ze hebben een webshop en een winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Timco heb ik heb gehaald