over welke verf kan je lopen?

Ik heb aluminium ( half ronde traptrede ) Deze zou ik graag een andere kleur willen geven. Maar.... Er wordt natuurlijk veel overgelopen. Welke verf kan ik het beste gebruiken?
Ik heb ooit brons kleurige en zwarte ergens te koop gezien? Maar ik weet echt niet meer waar! Weet iemand waar ik deze kan kopen? Dan kan ik ze natuurlijk ook gewoon kopen.

Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Is er geen bunkerstation voor de binnenvaart in de buurt, die verkopen loopdekken verf voor de binnenvaart , en ik kan je vertellen die is heel sterk , en als het over de aluminium platen gaat is er ook noch een mogelijkheid van poeder coaten misschien is dat een idee , is wel iets duurder , maar zeker slijt vaster
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal Top. Ga ik zeer zeker achter heen!

Andere antwoorden (1)

Geverfde traptreden, kan je meer slijtvast maken met er een transparant laagje overheen te schilderen.
Welk soort is helemaal afhankelijk van de soort verf die er op de treden zit.
Even vragen in de winkel.
Mogelijk kan je oxaanolie hiervoor gebruiken, dat is speciaal gemaakt voor vloeren en is vrijwel transparant ( twee lagen)

Toegevoegd na 5 minuten:
Een tweecomponentenlak is ook erg sterk.
Zelf zou ik er stukje vloerbedekking op lijmen, in de juiste kleur, lijkt me veel mooier en is slijtvast voor een hele tijd+ makkelijk weer te vervangen.