Stel je wilt iemand inhuren voor simple klussen zoals schuren, verven, tapijt leggen hoeveel ben je dan per uur kwijt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Beunhazen heb je al vanaf €15,- per uur.
Z.Z.P.ers beginnen vanaf zo'n €30,- per uur.
Bedrijven die personeel sturen vanaf zo'n € 45,- per uur.
jc54
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dat ligt maar net of je een bedrijf in wil huren die een mannetje stuurt, of je huurt een beunhaas in. die is wel goedkoper maar je weet niet of het kwaliteit is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer bij vrienden/collega's of die iemand kunnen aanbevelen; vaak is er iemand die in de avonduren iets bij wil verdienen maar die wel een vakman is (dus geen beunhaas, hoewel hij wel bijbeunt ;-)
Het tarief ligt gemiddeld rond de 25 euro p.u
(eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Pool heb je al vanaf 7,50 p/u, een vakman moet je rekenen op ca 20,- p/u.
Dit wanneer je het zwart wilt laten doen.
Ik zelf ben timmerman en doe geen klussen onder de 20,- p/u
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Pool is per definitie geen vakman?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb genoeg gezien de afgelopen jaren om te kunnen stellen dat de meesten inderdaad géén vakman zijn.
Zal niet in detail treden maar wanneer er brandgevaarlijke situaties ontstaan dan gaat er iets niet goed.
Daarbij zijn ze over het algemeen onvindbaar wanneer er dingen niet goed gaan.
Maar als je dit risico aanvaardbaar vind moet je vooral met ze in zee gaan.