Welke vloeistofdichte vloer kan ik het beste kiezen?

Ik ben op zoek naar een vloeistofdichte vloer voor mijn garage, heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

De race deck vloer schijnt geweldig te zijn.
RaceDeck® garagevloeren is wereldwijd marktleider en uitvinder van modulaire garagevloeren voor zowel professionele- als particuliere garages.
RaceDeck is uitvinder van de modulaire garagevloer en wereldwijd toonaangevend marktleider. Racedeck is eenvoudig te leggen op elke ondergrond zonder gebruik van lijm of speciaal gereedschap. Racedeck is leverbaar in een 6 unieke uitvoeringen, 20 standaard, en duizenden custom kleuren.
Racedeck is bestand tegen vlekken door weekmakers in banden en is bestand tegen de meeste chemicalien.
U krijgt 15 jaar gelimiteerde garantie op een Racedeck garagevloer.
RaceDeck is een "multi-gepatenteerd" high-tech vloersysteem dat speciaal ontwikkeld werd om de zwaarste beproevingen te doorstaan. Kies voor het origineel: RACEDECK!

Unieke eigenschappen:
Racedeck is speciaal ontwikkeld voor de toepassing als garagevloer.
Racedeck is bestand tegen vlekken door weekmakers in banden!
Gepatenteerde onderconstructie zorgt voor continue beluchting en droge ondervloer. Ook op natte ondergrond te gebruiken!
RaceDeck kan extreme rolweerstanden aan van meer dan 20.000kg.
Bestand tegen olie, brandstoffen, antivries, remolie en de meeste chemicalien.
Installeren in een "klik"! Zonder gereedschap of lijm eenvoudig in elkaar te klikken om elke 'custom' garagevloer te maken.
UV stabiel
Op elke vlakke ondergrond toe te passen.
Gemakkelijk schoon te maken.
Meer dessins en kleuren dan welke andere fabrikant.
15 jaar gelimiteerde garantie!
Meest gebruikte vloer in de auto- & motorsport.
Racedeck garagevloeren worden milieuvriendelijk gefabriceerd.
Uitvinder en marktleider wereldwijd met met miljoenen m2 geleverd!
Belangrijk!
Racedeck is niet te vergelijken met de zgn PVC 'puzzelrandvloeren'!. Deze zijn NIET bestand tegen de weekmakers in banden die voor niet verwijderbare vlekken in de vloer zorgen! Race deck is wel bestand tegen deze vlekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook lang getwijfeld over mijn vloer. Mijn voorkeur ging uit naar een hard gebakken tegelvloer. Tot ik ergens een vloer zag, het leek net een hard gebakken tegelvloer alleen bleek het dan van pvc te zijn. Nu heb ik een vloer die helemaal egaal is, alle voegen zijn even hoog als de vloer zelf. Mijn vloer is nu vloeistofdicht,antislip, warmte en geluidsisolerend en ik het blijft een eeuwigheid mooi. Persoonlijk zie ik alleen maar voordelen van deze vloer. Ik ben me erin gaan verdiepen want bij de vloer die ik voor het eerst zag was ergens iets stuk (water zat helemaal eronder) Het blijkt dus dat deze tegels, ja ze zijn 1 cm dik en 4 kilo p stuk, ook aan elkaar moeten worden verlijmd ofzo. De vloer ligt er nu 2 maanden in en ben er zeer tevreden over, ik kan hem als ik wil schoonspuiten met een hoge drukspuit maar alleen met bezemen hou ik hem ook netjes. Mij heeft de keus van de hele vloeren(260m²) gebeuren uiteindelijk opgebracht ; goedkopere prijs, geen droogtijd ik kon er direct weer op, bij toeval gelijk bij een echte vloeistofdichte pvc vloeren specialist gekomen, dus nu speciale pvc vloer die levenslang? meegaat!

Hier zijn enkele voordelen van hun site

Vloeistofdichte pvc vloeren zijn ook voor U geschikt!

Vloeistofdichte vloeren
Verhuisbare vloeren
HACCP / VVV verantwoord
Onverwoestbaar en slijtvast
Gemakkelijk in onderhoud
Bestand tegen oliën en logen
Zeer hoge drukbelasting
Mogelijk gefaseerd aangebracht
Over praktisch iedere ondervloer
Geluiddempend
Vrijwel direct gebruiksklaar
100 % gerecycled PVC
Antislip ook in natte toestand
Extreem duurzaam
Voor elke branche! Voor elke situatie! Dé ondernemersvloer en zeer voordelig!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou voor een gegoten vloer kiezen, van PVC of Epoxy. Als je de mogelijkheid hebt tot nieuwbouw zou je een gevlinderde betonvloer kunnen kiezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je zou eens kunnen kijken tussen de vloerenverven van Rust-Oleum en van Sika