hoe krijg ik een homebuilt flight simulator

zo eentje net als in dit filmpje maar dan van boeing
zijn er bijvoorbeeld bouwpakketten voor dit?
http://www.youtube.com/watch?v=gOv9ZA6Cdi4&feature=related

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

kant-en-klare bouwpakketten voor zo iets zijn er niet, omdat er meerdere systemen zijn die samen werken. je hebt de shell van de cockpit, die je zelf thuis kan maken als je ruimte hebt en een beetje handig bent, je hebt de cockpit zelf, de instrumenten, de software, de beamers etc. ...

uiteindelijk moet alles goed aangesloten worden, daar heb je weer een interface voor nodig. die kan je of zelf maken, of kant en klaar kopen. alles zal ongeveer 30.000 euro kosten als je het zo wil hebben als in dat filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga het bouwen maar wel een iets goedkopere:P